تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
چطور یک رابطه شکست‌ خورده را ترمیم کنید؟
خیلی وقت‌ها روابطمان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند.

خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات. وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید.

از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، "واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم" نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید طرف مقابلتان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید.

اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه "اما" استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه "اما" نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود. می‌توانید جمله اولتان را با چنین جمله‌ای دنبال کنید: "چیزی که درمورد حرفهایت خیلی جالب است یا مهم است یا ..." یا "حرفهایت کاملاً درست هستند و دوست دارم اضافه کنم که..."

از به کار بردن کلمات یا جملات منفی‌کننده مثل "چطور می‌توانستی چنین کاری کنی؟" خودداری کنید.

یک روش خوب دیگر این است که سوال بپرسید: "نظرت درمورد اینکه فردا همدیگر را ملاقات کنیم و درمورد آینده رابطه‌مان حرف بزنیم، چیست؟"، "آیا می‌توانی جزئیات بیشتری درمورد این موضوع مطرح کنی؟" و ... سوالاتی که به باز کردن و روشن کردن هر چه بیشتر این سوءتفاهم کمک کند.

سعی کنید حرف‌هایتان را به طور کامل در این گفتگو مطرح کنید. گاهی اوقات وقتی هر دو طرف فرصت بیان همه حرف‌هایشان را به دست می‌آورند، خودبه‌خود مشکلات و سوءتفاهمات رابطه از بین رفته و رابطه ترمیم می‌شود. حداقل می‌تواند شروع خوبی برای ترمیم رابطه باشد.

وقتی همه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید یک راه‌حل برای داشتن رابطه‌ای بهتر در آینده پیدا کنید
 
 


تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
تحقیقات نشان می‌دهد۸۰ درصد دختران دبیرستانی در ایران با یک پسر دوست هستند، حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند. 


این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطایی با بیان این مطلب در جلسه سخنرانی درخصوص چالش‌های زندگی دختران و پسران دانشجو، سازنده‌ترین و بهترین راه برای پیش برد ارتباط و علاقمندی با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شیفتگی پسران برای ازدواج معمولاً در سن ۱۹ تا ۲۰ سالگی اتفاق می‌افتد. 

مراحل ارتباط میان دختران و پسران 
دکتر “محمود گلزاری” در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط میان دختران و پسران اشاره کرد و گفت: مرحله اول در سنین زیر دبستان صورت می‌گیرد که گرایش به دوستی با جنس مخالف در این سن زیاد بوده و تفاوت جنسی در میان آنها وجود ندارد. وی همچنین مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن ۶ تا ۱۲ سالگی عنوان کرد و گفت: در این سنین هویت جنسی افراد شکل می‌گیرد. وی افزود، با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص در کشور امریکا صورت گرفته است ۹۵ درصد دختران و پسران دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت دیگر این دو جنس در سن دبستان از هم فاصله می‌گیرند. وی همچنین مرحله سوم ارتباط میان دختران و پسران را در سنین نوجوانی عنوان کرد و افزود، دختران در سن ۱۲ سالگی و پسران در سن ۱۳ تا ۱۴ سالگی گرایش شان برای ارتباط با جنس مخالف بیشتر می‌شود. 
در جوامع غربیوی همچنین در ادامه سخنان خود به تشریح الگوی فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربی ملاقات‌های عاشقانه امری خوب و پسندیده محسوب می‌شود و باعث ایجاد اعتماد بنفس در افراد می‌گردد اما این امر پیامدها و مشکلاتی را به همراه دارد که یکی از آنها مراقبت و جلوگیری از در سنین قبل از ۱۷ سالگی است و از ۱۷ سالگی به بعد نیز خطرات ناشی از بیماری‌های آمیزشی مانند ایدز، بارداری و… در این جوامع وجود دارد. 

وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دختر باردار می‌شوند و سالی ۵۰۰ هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. همه این موارد در حالی صورت می‌گیرد که در مدارس به دانش آموزان روش‌های جلوگیری از بارداری آموزش داده می‌شود. 
ارتباط جنسی در ایران 
دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران ۸۰ درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. 
نامه های دختران و پسران 
وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود ۲۰ سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی ۸۵ درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن ۱۲ تا ۲۵ سالگی بوده و ۱۵ درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین ۱۴ تا ۱۷ ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد. 

دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم

 



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

سلام.بعد از چند ماه می خوام جواب نعدادی از نظر ها رو بدم.کمکم جواب بقیه رو هم میدم.

همونطور ک میدونید نوشته های آبی رنگ جوابهای من هستن

 

ناهید

nz54.blogfa.om

سلام

با ادای احترام متاسفانه با توجه به این که من معلم دوره ی راهنمایی هستم

خدمتتان عرض کنم این مسئله به صورت اپیدمی از سال دوم راهنمایی شروع شده و در سال سوم به صورت عمومی در می آید و به راحتی در کلاس مورد بحث قرار می گیرد . اگر گوش هایت را تیز کنی می بینی به جز چند نفر که با ولع به حرف بقیه گوش می دهند و بعد می گویی خدایا وقتی بچه ام بزرگ شد چه کنم؟[ناراحت]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

س

http://yad-sohrab.blogfa.com

 این همه بازدیدکننده و نظرات بسیار کم چرا؟؟!!

الان 16 نفر آنلاین چه جالب؟

 

بخاطر این ک من  تازه یک هفتس ک برگشتم به وبم و اتا زه رسیدم به نظر ها.همین الا ن 95 تا تایید نشده دارم.

من کلا یا نظرا رو یکراست نایید می کنم.یا میارمشون تو وبم واسه جواب دادن.یا اونایی ک الکی تعریف کردن رو بلا فاصله پاک میکنم.همین

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Rabie

rabiejalaly@yahoo.com

http://rabie62.blogfa.com

بحران اخلاقی و فرهنگ و البته هویت در همه جوامع در حال گذار اگر مدیریت نشه همین میشه - زیاد تعجب نکنید از این وضعیت - وای به حال نسل های بعدی که پدر مادر هاشون همین دختر و پسرهای جیغول امروزی هستن[ناراحت]

البته استثنا هم هست.(خودمون  خواننده های این وبلاگ)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

shadi khodi

salam,az matalebe amuzandat kheili mamanoonam.

man hameye nokato raayat mikonam vali bazam tu rabeteham movafaq nistam...rastesh esgqo aheqimam mese adam nabud ye vaqty tanham gozasht k az rage gardan behem nazdiktar shode bud!kheili faramoosh kardanesh sakhte,barhaam azash khastam bargarde ba ink moqasser man nabudamo kariam nakarde budam azash mazerat khahiam kardam vali....

این توانایی خیلی مهمیه که آدم در اوج عشق بگرده دنبال خوب یا بد بودن معشوقش.واسه همینه که میگن انتخاب شایسته خیلی مهمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بنده ی خدا

خواستم بگم اگه دخترا80%خوب (باکلاس گفتم)نیستن ,پسر خوب دیدی که از روی هوسش دختری رو انتخاب نکنه وگول قیافشو نخوره ,سلاممو بهش برسون((علیک سلام)) ودر ضمن به نظر (یکی)که دختره! خواستم بگم انقدر دخترای غیر مذهبی کلاه سرشون رفته که دیگه نمیذارن دخترای مذهبی هم کلاه سرشون بره.

راس میگه والا.ولی بدونید پسرای خوب بیشتر از پسرای بدن.فقط به خاطر بد بودنشون تو دید نیستن.دختره خودش میاد میگه کل کلاس م ابی اف دارن.ولی پسرا خودشون میدونن ک این طور کلاس ها در پسرا خیلی کمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

٪٪٪٪

سلام دوست من

به تازگی با وبلاگ شما آشنا شده ام. و به تازگی مقاله ی جالبی نوشته شده که روابط سالم جنسی از دیدگاه قرآن عظیم را بررسی می کند. مطمئن هستم که این مقاله می تواند کمک بزرگی برای جوانان باشد. پیشنهاد می کنم تا این مقاله را بخوانید تا بعدا روی آن بحث کنیم:

http://s3.picofile.com/file/7418488274/fundamental_study_of_melke_yamin.pdf.html

با تشکر

دستت درد نکنه.ایشالا یکی خوبش گیرت بیاد

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاطفه

سلام.مطالب قشنگی بود..ولی بیشترمیخام به عنوان یه پسرسوالموجواب بدی.من تاحالاباهیچ پسری دوست نشدم وازاین ارتباط بیزارم.(ایول) دانشجو هستم وعاشق پسری شدم که دوترم بالاترازمنه.تاحالا یک کلمه باهاش حرف نزدم ولی چندبارنگاهمون باهم برخوردکرده.خیلی خوشگل نیست. پولدارم نیست و یه جورایی نان آورخونس.من عاشق شخصیتشم ولی نمیدونم  اون اصلابه من فکر میکنه یانه. من متولد70ام واون65.یه غرورخاصی داره.البته منم دوستام میگن خوشگل وجذابم.توروخداتویی که پسری بهم بگوچطوربفهمم توسرش

چی میگذره؟من چیکارکنم دارم دیوونه میشم.توهمین وب منتظر جوابت هستم

 

متاسفم فقط 2چیز میتونم بگم.

1-کلا خود پسر ها هم نمی دونن چی تو سرشون میگذره

2-حتما خانواده ای داری ک ازشون کمک بگیری.چون کامل ترین پشتیبان تو هستن

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیدا

ح تما بخونید ...جواب میده خودم امتحان کردم.چشما هیچوق دروغ نمیگن....اگ خواستین بدونین ک طرف مقابلتون دوستون داره به چشماش نگاه کنین اگه وقتی نگاهش کردین بهتون باچشمایه خمارو ابدار نگاهتون کرد...بدونین ک دوستون داره..اما اگه اصلا نگاهتون نکرد یعنی اصلا دوستون نداره ولی اگه یهو نگاتون کرد بدونین همین الان عاشقتون شده .......اگه خودتون خواستین توجه طرف مقابلتونو جذب کنین وقتی ک باهاش صحبت میکنین ...در هنگام حرف زدن یکباره مستقیم به چشماش نگاه کنین و حرفتون رو قطع کنید ....بعد از چند لحضه نگاه چشماتون رو ببندید و به حرفتون ادامه بدین ..اون وقته ک طرف خودش میفهمه ک بهش ی حسی دارید و او هم بیه شمه ی حسی داره........

 

اینم یه جوا بی واسه عاطفه خانوم

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساحل آرامش

ولی یادمون نره که از نگاه حرام باید اجتناب کرد که پاداشش بهشته.

بهشت...

 

 



پيشنهاداتي براي عدم ترشيدگي دوشيزگان محترم 1- يقه اولين خواستگار رو بچسبيد كه شايد تنها شتر بخت شما باشه. 2- ناز و لفت و ليس رو بذاريد كنار. 3- در معرض ديد باشيد، گذشت اون زمان كه مي‌گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم كه از آفتاب و ازسايه مي رنجم. 4- سن ازدواج رو بيارين پايين، همون 17 يا 18 خوبه. بالاتر كه برين همچين بگي نگي از دهن مي‌افتين. 5- 6- دعاي باز شدن بخت رو دور گردنتون آويزون كنيد، يه وقت كتابشو دور گردنتون آويزون نكنيد كه گردن لطيفتون كج مي‌شه. 7- پسر‌هاي فاميل بهترين و در دسترس‌ترين طعمه‌ها هستند، رو هوا بقاپيدشون. 8- رو شكل و شمايل ظاهري پسرها زياد حساسيت به خرج نديد، پسرهاي خوشگل، هستن دچار مشكل...! 9- توي اجتماع بر بخوريد، با مردم قاطي شيد، با ننه صغرا و بي‌بي عذرا نشست و برخاست كنيد، همينا هستن كه شادوماد مي‌سازن واستون. 10- يه كم به خودتون برسيد، منظورم آرايش و برداشتن زير ابرو و ريمل و پودر و سايه و كرم شب و روز و ماسك خيار و فر مژه و خط لب و خط چشم و... نيست. حداقل قيافه يه آدم رو داشته باشيد. 11- در پوشش دقت كنيد، لباس چسبون و كوتاه فقط آدماي بوالهوس رو دورتون جمع مي كنه، يه پوشش سنگين و اندكي رنگين با حفظ معيارهاي دوماد پسند بهترينه. 12- مهمون كه مياد قايم نشيد، چاي ببريد، پذيرايي كنيد، خلاصه يه چشمه بياين كه بعله ما هم هستيم. 13- سعي كنين از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره كه مامانه بتونه جلوي در و همسايه قر و قميش بياد كه دخترم قربونش برم اينجوريه و اونجوريه... 14- تا مامانه و باباهه مي‌گن دخترمون ديگه وقته عروسيشه مثل لبوي نپخته سرخ نشين و در بريد، در حركات و سكناتتون اين نظر رو تاييد كنيد و دنبالشو بگيريد. 15- بلاخره اگه خداي نكرده مي‌خواين جزو اون يك ميليون و هفت صد هزار دختر بي شوهر نباشيد (تازه اگه همه پسراي اين مملكت دوماد شن، كه نمي شن) هر چي داريد، رو كنيد، منظورم اعضا و جوارحتون نيست منظورم كمالات و هنر مندياتتونه. 16- و اينو بگم كه از هيچ دوره زندگيتون به اندازه وقتي كه با نامزد محبوبتون زير سايه درخت توي يه پارك خلوت داريد معاشقه مي كنيد لذت نخواهيد برد، حالا به بعدنش كار ندارم. 17- ...و آخرين توصيه اينكه عوض اينكه توي جريانات عشقي خيابوني و زودگذر غرق بشيد و مثل كبك سرتونو زير برف كنيد يه خورده به فكر زندگي آينده‌تون بشيد و اينقدر از اين دست به اون دست نريد دختراي خوب خواننده لطفا بد و بيراه نگيد بابا من كه اينو نگفتم فقط گذاشتم براي خنده پس منو نزنيد خب آفرين ممنون

تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

 روانشناسی روابط دختر و پسر

چند رفتار که خانم ها عاشق آن هستند

۷تیپ آقایونی که زنها نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند.مرد دلخواه

  روانشناسی روابط دختر و پسر

آيـا تـا به حال فکر کرده ايد که چرا هميشه بعضي از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سايرين موفق تر هستـند؟ گــروه خاصي از مردها وجود دارند که خانم ها به هيچ وجه نمـي تـوانند از آنها اجتناب کنند و اين امر هيچ ارتباطي به چهره هاي زيبا و يا تناسب اندام آنها ندارد. حقيقت اين است که خانمها به گروه ويژه اي از خصوصيات اخلاقي مردها علاقمند هستند و طبيعتا بـسـمت کساني کشيده مي شوند که آن ويژگي ها را دارا باشند.

 

در اين قسمت 7 مورد از اين ويژگي هاي "ايده آليستي" و توضيح آنکه چرا خانم ها عاشق اين خصوصيات هستند را براي شما ذکر مي کنيم. البته نبايد خود را به يکباره تغيير دهيد و و شخصيت خود را به طور کامل عوض کنيد. شايد برخي از اين صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشيد که خانم ها به سادگي متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

 

از بين تمام ويژگي ها چند موردي را که بيشتر با شما سازگاري دارد، انتخاب کنيد و سعي کنيد هر يک از آنها را در وجود خود پرورش دهيد. شايد در حال حاضر هم بعضي از آنها در وجود شما يافت شود اما با نگاه کوتاهي که به اين مقاله مي اندازيد متوجه خواهيد شد که خانم ها به دنبال چه چيزي در شما هستند، اين امر موفقيت شما را تضمين خواهد کرد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

1- مرد رمانتيک

ـــــــــــــــــــــــــ

آقايي که به عشق کلاسيک اعتقاد داشته باشيد، دائما براي او گل و شکلات بخرد، بر سر ميز شام شمع روشن کند ، براي اينکه نشان دهد به ياد اوست با وي تماس تلفني بگيرد، به چشمان بانوي خود خيره شود و احساسات قلبي خود را به بيرون بريزد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: خانم ها نياز دارند که مورد احترام قرار گيرند و يک مرد رمانتيک اين نياز زن ها را برآورده مي سازد. اين مرد با ژست هاي رمانتيکي که به خود مي گيرد به او نشان مي دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نيز براي تلافي گرايشات رمانتيک خودش را در طبق اخلاص قرار مي دهد.

 مرد دلخواه

2- مرد با اعتماد به نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان يک فرد مثبت مي شناسند و تجلي قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشيد که مردهاي خودبين و از خود راضي شامل اين گروه نمي شوند) به ارتباط خانم ها با ساير مردها حسادت نمي ورزند و اصلا احساس نمي کنند که ممکن است به وسيله دوستان مذکر و يا همکاران خانم تهديد شوند.

  روانشناسی روابط دختر و پسرچرا اين مرد غير قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهاي مطمئن مي شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنيد بدون شک چنين تصوري در فرد مقابل نيز ايجاد خواهد شد. يک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تاييد و تمجيد خانم ها نيست و همين امر باعث مي شود که بيشتر مورد توجه آنها قرار بگيرد.

 

3- مرد هنرمند

ـــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

يک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگي مي کند و براي اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقيت خود استفاده مي کند مثلا براي خانم شعر مي سرايد و يا يک نقاشي زيبا مي کشد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بي همتا هستند و چه راهي بهتر از اينکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهيد. او شيفته ذهن خلاق مردهاي هنرمند است خصوصا هنگاميکه او را نيز با هنرشان در مي آميزند.

 

4- مرد خارجيمرد دلخواه

ـــــــــــــــــــــــــ

اين مرد از يکي از کشور هاي دور دست خارجي مي آيد و داراي لهجه شيريني است. او ديد متفاوتي نسبت به دنيا دارد. روابط اجتماعي و رفتارهاي روزمره اش اندکي عجيب و غريب به نظر مي رسند اما با وجود همه اين حرف ها باز هم به دل مي نشيند و بسيار جذاب است. البته براي اينکه جزء اين دسته محسوب شويد حتما لازم نيست که خارجي باشيد بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنايي داشته باشيد و زياد سفر کنيد همان مقدار محبوبيتي را که يک خارجي مي گيرد مي توانيد به خود اختصاص دهيد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي. هيچ چيز ديگري نميتوانم در اين مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي زيبا است که خانم ها را جذب مي کند و مرد مورد نظر را براي او دلکش و فريبنده مي سازد و اغلب نيز خانم هايي اين مرد ها را انتخاب مي کنند که در مورد دنيا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه هاي دنيا در مقابل قرار گذاشتن با يک چنين مردي هيچ است.

 

5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهاي شر هم گفته مي شود)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اين دسته از مردها از قيد و بندها آزاد هستند و اجازه مي دهند که باد آنها را به هر کجا که مي خواهد ببرد که معمولا هم به مکان هاي جالب و سرگرم کننده اي کشيده مي شوند. او موتورسواري مي کند، از کار خود مي زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آينده نيست و به پيش روي خود چشم دوخته است.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدي خواستار ياغي گري و سرکشي هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادي و رهايي اين مرد مي شود و آرزو مي کند که روزي خودش هم بتواند اين طور باشد. روح سرکش اين مرد شادابي و جواني را به رابطه شان اضافه مي کند و خانم هم هميشه در تلاش براي رام کردن اوست- هرچند مي داند که هيچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

6- مرد زيرک/بامزه

ـــــــــــــــــــــــــــــ

صحبت هاي اين مرد انسان را به وجد مي آورد او تنها مردي است که به حرف هاي شما نيز گوش مي دهد. اين مرد باعث مي شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعي و بذله گويي خود براي او شادي به بار مي آورد. او براي جذب خانم ها از سياست خنداندن و سرگرم کردن استفاده مي کند. اين مرد مي تواند ساعت هاي متمادي با خانم گفتگو کند بدون اينکه او را خسته و کسل کند.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهاي شما شروع به ريزش مي کنند و عضلات محکم بدنتان نرم مي شوند اما اگر بتوانيد او را همچنان سرگرم نگه داريد برنده ميدان خواهيد بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمي در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهيد که داراي اين ويژگي مي باشيد او خيلي سريع به دام غلاب شما اسير مي شود.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

7- مرد با ملاحظه

ـــــــــــــــــــــــــــ

او مردي است که در ماشين را باز مي کند، صندلي را براي او بيرون مي کشد، پول شام را حساب مي کند، مطمئن مي شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و هميشه با يک بيان منطقي و مودبانه براي بيرون رفتن از او در خواست مي کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهي مي کند، براي احساسات او ارزش قائل است و مي داند که چه موقع براي رفتن به منزل آمادگي دارد.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: غافلگير شديد؟ احتمالا فکر نمي کرديد که يک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگيرد. زمانيکه زن ها مردهاي بد و بي ادب و شرور و کسانيکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمي دهند و بسيار بي توجه هستند را ملاتقات مي کنند، مجددا اولويت هاي خود را از نو مي چينند. البته خانم ها نيازمند رشد عقلي و بلوغ فکري هستند تا بتوانند به اين نتيجه دست پيدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه مي شوند که مردي را بايد انتخاب کنند که با آنها در طول يک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

 

نکته قابل توجه

ــــــــــــــــــــــــ

در اعمال هيچ کدام از خصوصيات اخلاقي مذکور زياده روي به خرج ندهيد و سعي نکنيد که خود را فردي که نيستيد جلوه دهيد زيرا براي خانم ها اين امر خيلي سريع آشکار مي شود.

 

رمز موفقيت شما در اين است که دليل علاقه خانم ها به هر يک از ويژگي هاي بالا را به خاطر بسپاريد و بدانيد که از چه تيپ مردهايي قدرداني مي کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنيد و ببينيد کداميک از آنها براي شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دليل خصوصيات بديع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

 

حالا متوجه شديد که ارزش وقت گذاشتن را داشت!

وابسته كردن مرد .جذب پسر دلخواه راههای مجذوب کردن دختر  روش عاشق کردن دختر عشق جوان



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
بازم سلام..در رابطه با شناخت جس مخالف.اما اين دفعه شناخت پسر
.يه پسر در سه حالت يه دخترو دو س داره
اگه از رو هوس باشه و بخو اد باهاش دوس شه:.زير چشمي نگاش ميکنه گاهي لبخند ميزنه سعي ميکنه مدام دو بر ربر دختره بپلکه طوري که اگه خواسي پيداش کني کافيه ببيني دختره کجاس.تيکه ميندازه سعي ميکنه يه راهي تو قلب دختره و ا کنه حتي اگه شده و اسه چند روز اگه دختره هيچ جوره را نيو مد ميبنده بهش فحش و بد و بيراه  راه های جذب پسران

در حالت بعدي که و اسه ازدواج ميخواد:دختره رو کمتر نيگاش ميکنه وقتي چش تو چش شد فوري سرشو ميندازه پايين و به راه خودش ادامه ميده.بعد يه مدت به دختره اس ام اساي مشکوک مياد و يکي ميخواد باش دوس شه(همون پسرس فک ميکنه دختره خره نميفهمه)بعد يه مدت تعقيبش ميکنه يا دختره از بعضي سوراخ سمبه هايي که توي راه هميشگيش هس کله ي پسره رو ميبينه که داره مي پاش.بعد اتمام تحقيقات مياد خواستگاري..  راه های جذب پسران

يه مدل نادرشم هس که دختر پسر با هم دوستن اينجا اگه پسره نسبت به دختره غيرت نشون بده يا سعي کنه بعضي جاها کنترلش کنه زياد بپاش و اينا به دوستاش نشون بده دختره رو يا از دهنش بپره که راجع بهش با يکي از قوم حرفي زده معلوم ميشه داره رو ازدواج فک مي کنه و قلبا علاقمند شده بش.خيلي زياده و گاهي بايد موقعيتش پيش بياد 

روش های جذب مردان . چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم جذب پسر توسط دختر راه های عاشق کردن یک پسر  راه های جذب پسران

 

پانويس:دختر ها چي مي پسندن خود کنيم.جذب پسر با نگاه.آيا پسرها ازدخترهاي خرخون دانشگاه خوششون مياد؟ پسرا عاشق چه جور دخترايي ميشن؟ پسرها از چه دختر هايي خوششون مياد.نگاه کردن دختر.نشونه هاي آدم هوس باز. دختر ها از چه ويژگي پسرها خوششون مي ياد.راه هاي عاشق کردن مرد متولد. شماره پسر خوشگل و خوشتيپ.روشهاي وابسته كردن دختران.روش هاي جذب مرد متولد فروردين.روش هاي جذب مرد متولد خرداد.روش هاي جذب مرد متولد تير.روش هاي جذب مرد متولد مرداد.روش هاي جذب مرد متولد شهريور.روش هاي جذب مرد متولد مهر.روش هاي جذب مرد متولد آبان.روش هاي جذب مرد متولد آذر.روش هاي جذب مرد متولد دي.



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

فکر کنم یکمی دخترا با کلاس تر باشن زود تر شوهر گیرشون مباد.البته نباید افراط کنین تا از دماغ فیل بیفتین ها

داشتن موبايل شيك و جديد خيلي مهم است

*روشهای با کلاس شدن

براي موبايلتان چند جلد بخريد تا بتوانيد موبايلتان را به سادگي با لباستان هماهنگ كنيد

مدل مو خيلي مهم است هرچه در اين زمينه هزينه كنيد باز هم كم است

*

هر روز چند كلمه جديد از ديكشنري استخراج كنيد تا به هنگام نياز به كار بگيريد

*

مكالمات تلفني خود را به چند ثانيه خلاصه كنيد. خانومها بيشتر تمرين كنند

*روشهای با کلاس شدن

در خاستگاری چاي را با قند نخوريد بلكه با نوك قاشق كمي شكر ريخته و فقط دو بار به هم بزنيد 

*

 و چاي را به يكباره نخوريد بلكه يك كم چاي بخوريد چند كلمه حرف بزنيد كمي چاي كمي حرف ..... و

يوگا ورزش با كلاسي است حتما اين ورزش را ياد بگيريد

*

هنگامي كه كرايه ميدهيد هيچ وقت پول خرد ندهيد حتي المقدور تراول يا بيست هزار ريالي بدهيد 

*

هر روز يك روزنامه به زبان انگليسي خريده و هر كجا ميرويد همراهتان ببريد

 * روشهای با کلاس شدن

به كلاسهاي آموزش موسيقي رفته و هميشه كيف گيتار به دوشتان بياندازيد

*

هميشه چوب اسكي و چوب گلف را در ماشينتان داشته باشيد

*

در رستوران يا در ميهماني نصف كباب تان را ميل نكرده و در بشقاب دست نخورده باقي بگذاريد

 

دختره باکلاس

 روشهای با کلاس شدن

روزهاي آفتابي چتر در دست گرفته و هنگام حرکت چتر را مرتبا ميچرخانند

به کلاسهاي آموزش رقص و آموزش گيتار رفته واين موضوع را از نحوه راه رفتن شان ميتوانيد حدس بزنيد

 

هميشه کمبود وقت دارند چون هر روز به ايروبيک رفته و 4 ساعت در سونا خشک بسر ميبرند. پشت تلفن طوري مکالمه ميکنند که اگر کسي آنها را نديده باشد بعيد است بتواند سن شان را حدس بزند

 

اگر ميبينيد در سن 40 سالگي هنوزازدواج نکرده اند تنها بخاطر اين است که هنوز همسر ايده ال خود را نيافته اند. علاقه عجيبي به فال گرفتن دارند و دراتاق خود چند کتاب طالع بيني چيني هندي افغاني دارند. انواع عملهاي جراحي زيبايي اعم از بيني گونه گذاري عمل فک را انجام داده و هنوز چند عمل ديگر را مدنظر دارند

جذب پسر.جذب دختر .راههای جذب مردان .راه های جذب پسران شماره پسر خوشگل شناخت دختر راه های عاشق کردن یک پسر راههای خوشگل شدن روش شماره دادن به دختر بدن.ويژگي مردان خوشگل.دوست شدن فقط با دادن شماره..جلب وعاشق كردن پسر.پسر و جذبش..چشمک پسر به دختر ميتونه نشونه ي علاقه باشه.جلب وعاشق كردن پسر.روش خوشگل شدن پسرها.روش خوشگل شدن دختر ها..پسرها جذب چه دخترايي ميشن؟.رموز عاشق کردن پسر.عکس هاي دختران خوش اندام تهروني.راه هاي جذب کردن در نگاه اول.راه هاي بروز دادن علاقه و عشق.راه هاي جذب جنس مونث.چگونگي عاشق کردن يک پسر.تيپ خاص دخترانه.شناخت پسر از هر نوع.عاشق کردن پسران.چگونه يك مرد را عاشق خودتان بكنيد.طرز نگاه دختر عاشق به پسر. عاشق کردن پسر خوشگل.روش هاي جذب دوست.پسر خوش هيکل خوشتيپ خوشتون مياد.شناخت زن بي وف.تيپ خاص دخترانه.تيپ پسر.تيپ دختر.روش شماره دادن به دختر تو خيابون
چه جوري به دوست پسرمون ابراز علاقه کنيم؟راه هاي خوشگل کردن پسران.چگونه با نگاه کردن دختر رابه خودعلاقه مند کنيم



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.


سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: سن ازدواج دختران بی‌حجاب و غیر محجبه بسیار بالاتر است و به علاوه اینکه برخی از این افراد هرگز ازدواج نکرده و در صورت ازدواج، ازدواجی ناموفق دارند.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در پانزدهمین همایش تخصصی معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌ها، با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند اگر جلوه‌گری کنند، زودتر ازدواج می‌کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از جرایم نظیر تجاوز به عنف نیز از همین مباحث آغاز می‌شود که به عنوان مثال پسری با این بهانه که مادرم خیلی دوست دارد تو را ببیند، او را به خانه‌شان می‌کشاند و پس از آن چندین نفر مثل گرگ بر سر وی می‌ریزند. وی با بیان اینکه افرادی که در خیابان به دنبال دوست دختر و پسر می‌گردند، هیچ‌گاه با هم ازدواج نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.
احمدی مقدم همچنین درباره اکران فوتبال در سینماها گفت: در اجرای طرح اکران فوتبال در سینماها و با اکران مختلط آن مخالفت کردیم و پس از آن پلیس را محکوم به این کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز این‌گونه نیست

 

این لینک واسه دخترایی ک نمی خوان بی کار تو خونه بیفتن بدون سرگرمی

در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر.راههاي وابسته كردن دختر به خود.چگونه دختر وبسر عاشق هم ميشن.شناخت دختر.شماره پسر با مرام.راز هاي مجذوب کردن پسر.شناخت دخترها.راهاي جذب جنس مخالف.روش هاي عاشق کردن پسر.پسرا از چه حرکاتي از دخترا خوششون مياد.بسرها از جه دختراني.شناخت دختر ها.عاشق شدن دختر به پسر.شناخت زن بي وفا.با نگاه كردن چه پسران.روش خوشگل شدن پسرها.چگونه به مرد متولد مرداد ابراز علاقه کرد.شناخت پسرهاي عاشق.پسرا جذب چه دخترايي ميشن؟.جذب کردن مردفروردين.چگونه دوست پسران رفته را بازگردانيم.عاشق کردن پسران.جذب دختر.عاشق کردن پسر



وای...وای...وای...

آخه چرا...؟چرا...؟چرا...؟؟

دوس دارین بدونین از چی ناراحتم؟از سادگی و بلانسبت شما ابلهی اکثر هم سن و سالامون.یه ضرب المثل آمریکایی هست که میگه(( سادگی یعنی این که فکر کنی هر بار من خر میشم!!))

گفتم آمریکایی شاید جدی بگیرین.متوجه موضو شدین؟اگه شدین بقیه شو نخونین

قضیه از این قراره که با خانواده رفتیم خونه یکی از آشناهامون که تازه از تور اروپا برگشتن.

زنه تا چند سال پیش مانتو گلگلی می پوشید حالا جلومون دراومده میگه:آره والا نمی دونی اونجا چه بهشتی بود.هتل پنج ستاره امکانات فول.از اون ماشین درازا( اسمشم بلد نبود).پیش خدمت.ویسکی.کلوپ رقص...همه چی بود رفتیم مک دونالد .واااااااااااای چه چیز برگرایی مطمئنم تاحالا نخوردی( چه پررو)تازه خیلی هم گرئن بئد ولی حمید یهم گفت آزی جون راحت باش آصلا فکر قیمتشو نکن

( نمی دونم اینا چرا باور نمی کنن خود اون اروپایی ها چلوکباب دیزیمون رو از رستوران ایرانی ها می خرن خدا تومن اون وخ اینا...)تازه دخترمو گفتم اونجا روسری در بیاره بکم عقده هاش خالی شه جیگرم و...

 

 

که چی؟دخترا قدیما این جور موقع ها سرح و سفید میشدن این دختره ی تو خیابون ول رمگین تر شده داره بدتر از مامانش حرفای روشن فکرا نه میزنه.

حالا بیاین خودمون قضاوت کنیم.شما به این جور آدما چی میگین؟با کلاس و با حال؟معلومه که نه.

در نگاه اول میگیم:واه واه خوبه نرفته کره ی مریخ.دماغ عملی تازه به دوران رسیده واسه ما شاخ شده.

ولی یکم که بیشتر فکر می کنیم گریمون می گیره به خاطر سطح فکر پایین اینا و خیلیای دیگه که مصداق همون ضرب المثل شدن.

فکر میکنین کسی که همه زیبایی هاشو به نمایش میزاره چه پیامی رو انتقال میده جز اینکه:من خیلی خوشگل و خوش اندامم شما می تونید منو ببینید و رابگان حال کنین.در صورت تمابل به...بقیشو نمی گم خودتون میدونین..

هیج جای دنیا با این آرایش غلیظ نمیان بیرون تو هر جایی.یه خارجی هم ببینه همین فکر ر ومیکنه.حداقل برون جاهای مخصوص هم حالتون رو ارائه بدین هم پواتون رو نقد دریافت کنین.اون پسره ۱۳ ساله ی اخمق دیگه چه نفعی برای شما داره که...

باز میگم سطح فکر پایینه باز میگن نه

داداشه همون آشناهایی که رفته بئدن تور.پسره همون مامان که تازه ارشد جامعه شناسی شو گرفته

اونم همراهشون بود.پس اون چرا ذرت و پرت نمی کرد؟اونم تو همون هتل بود دیگه.ازش پرسیدم:رسیدین فرانسه قرار بود جگر چرب پرورده ی غاز بخوزی خوردی؟میگه نه راستش پیدا کردم اما روش لوگوی حلال نداشت دیگه ترسیدم.گفتم از چی ترسیدی بابا پولش که حلال بود این همه صبر کردی یه خورده می خوردی.میگه نه قبول نیست.من در بارش مطالعه کردم اگه ابن جور اونجور نباشه این مریضی هارو حتما به دنبای داره.گفتم الان فرانسوی ها مگه مریض شدن همشون؟گفت آ ثارشو اونحایی که رفتم بخرم رو صورت اون ف روشندهه دیدم.فرار کردم

چیزایی تخویلم داد که دهتم باز موند.حالا شما بگین.سطح فکر کی بالا تره؟دیپلم یا ارشد؟دیس کو یا جیگر غاز؟

شاید ادامه دارد...

در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر.راههاي وابسته كردن دختر به خود.چگونه دختر وبسر عاشق هم ميشن.شناخت دختر.شماره پسر با مرام.راز هاي مجذوب کردن پسر.شناخت دخترها.راهاي جذب جنس مخالف.روش هاي عاشق کردن پسر.پسرا از چه حرکاتي از دخترا خوششون مياد.بسرها از جه دختراني.شناخت دختر ها.عاشق شدن دختر به پسر.شناخت زن بي وفا.با نگاه كردن چه پسران.روش خوشگل شدن پسرها.چگونه به مرد متولد مرداد ابراز علاقه کرد.شناخت پسرهاي عاشق.پسرا جذب چه دخترايي ميشن؟.جذب کردن مردفروردين.چگونه دوست پسران رفته را بازگردانيم.عاشق کردن پسران.جذب دختر.عاشق کردن پسر



90درصد دوستی‌ھای خیابانی و اینترنتی درکمتر از 5 سال به جدایی منجر می شود
برنا: مجید ابھری گفت: 90 درصد از دوستی ھای خیابانی، تلفنی و اینترنتی در کمتر از 5 سال به جدایی منجر خواھد شد.

مجید ابھری، آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با برنا اظھار داشت: دوستی ھای خیابانی در صورتی که به ازدواج منجر شود، ھمواره با سایه شک و تردید ھمراه خواھد بود.

این آسیب شناس اجتماعی در ادامه گفت: مردان تصور می کنند کسی که به سادگی در خیابان به دوستی آنھا پاسخ می دھد، ممکن است باز ھم این رفتار را تکرار کرده و نمی تواند بر این عادت نھادینه شده خود غلبه کند.

وی افزود: به ھمین جھت 90 درصد از دوستی ھای خیابانی، تلفنی و اینترنتی در کمتر از 5 سال به جدایی منجر خواھد شد.

ابھری با اشاره به این نکته که اصلی ترین علت این دسته از ازدواج ھا توجه به ظواھر و مادیات است، تاکید کرد: انتخاب خیابانی مبنای منطقی برای گزینش عاطفی نمی تواند باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در پژوھش ھای مختلف به این نتیجه رسیده ایم که بیشتر دوستی ھای خیابانی ناشی از نیازھای جنسی و عشق ھای لحظه ای بوده و دوام و قدرت لازم را برای ادامه زندگی ندارد

در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر.راههاي وابسته كردن دختر به خود.چگونه دختر وبسر عاشق هم ميشن.شناخت دختر.شماره پسر با مرام.راز هاي مجذوب کردن پسر.شناخت دخترها.راهاي جذب جنس مخالف.روش هاي عاشق کردن پسر.پسرا از چه حرکاتي از دخترا خوششون مياد.بسرها از جه دختراني.شناخت دختر ها.عاشق شدن دختر به پسر.شناخت زن بي وفا.با نگاه كردن چه پسران.روش خوشگل شدن پسرها.چگونه به مرد متولد مرداد ابراز علاقه کرد.شناخت پسرهاي عاشق.پسرا جذب چه دخترايي ميشن؟.جذب کردن مردفروردين.چگونه دوست پسران رفته را بازگردانيم.عاشق کردن پسران.جذب دختر.عاشق کردن پسر