جواب3
تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

سلام.بعد از چند ماه می خوام جواب نعدادی از نظر ها رو بدم.کمکم جواب بقیه رو هم میدم.

همونطور ک میدونید نوشته های آبی رنگ جوابهای من هستن

 

ناهید

nz54.blogfa.om

سلام

با ادای احترام متاسفانه با توجه به این که من معلم دوره ی راهنمایی هستم

خدمتتان عرض کنم این مسئله به صورت اپیدمی از سال دوم راهنمایی شروع شده و در سال سوم به صورت عمومی در می آید و به راحتی در کلاس مورد بحث قرار می گیرد . اگر گوش هایت را تیز کنی می بینی به جز چند نفر که با ولع به حرف بقیه گوش می دهند و بعد می گویی خدایا وقتی بچه ام بزرگ شد چه کنم؟[ناراحت]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

س

http://yad-sohrab.blogfa.com

 این همه بازدیدکننده و نظرات بسیار کم چرا؟؟!!

الان 16 نفر آنلاین چه جالب؟

 

بخاطر این ک من  تازه یک هفتس ک برگشتم به وبم و اتا زه رسیدم به نظر ها.همین الا ن 95 تا تایید نشده دارم.

من کلا یا نظرا رو یکراست نایید می کنم.یا میارمشون تو وبم واسه جواب دادن.یا اونایی ک الکی تعریف کردن رو بلا فاصله پاک میکنم.همین

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Rabie

rabiejalaly@yahoo.com

http://rabie62.blogfa.com

بحران اخلاقی و فرهنگ و البته هویت در همه جوامع در حال گذار اگر مدیریت نشه همین میشه - زیاد تعجب نکنید از این وضعیت - وای به حال نسل های بعدی که پدر مادر هاشون همین دختر و پسرهای جیغول امروزی هستن[ناراحت]

البته استثنا هم هست.(خودمون  خواننده های این وبلاگ)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

shadi khodi

salam,az matalebe amuzandat kheili mamanoonam.

man hameye nokato raayat mikonam vali bazam tu rabeteham movafaq nistam...rastesh esgqo aheqimam mese adam nabud ye vaqty tanham gozasht k az rage gardan behem nazdiktar shode bud!kheili faramoosh kardanesh sakhte,barhaam azash khastam bargarde ba ink moqasser man nabudamo kariam nakarde budam azash mazerat khahiam kardam vali....

این توانایی خیلی مهمیه که آدم در اوج عشق بگرده دنبال خوب یا بد بودن معشوقش.واسه همینه که میگن انتخاب شایسته خیلی مهمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بنده ی خدا

خواستم بگم اگه دخترا80%خوب (باکلاس گفتم)نیستن ,پسر خوب دیدی که از روی هوسش دختری رو انتخاب نکنه وگول قیافشو نخوره ,سلاممو بهش برسون((علیک سلام)) ودر ضمن به نظر (یکی)که دختره! خواستم بگم انقدر دخترای غیر مذهبی کلاه سرشون رفته که دیگه نمیذارن دخترای مذهبی هم کلاه سرشون بره.

راس میگه والا.ولی بدونید پسرای خوب بیشتر از پسرای بدن.فقط به خاطر بد بودنشون تو دید نیستن.دختره خودش میاد میگه کل کلاس م ابی اف دارن.ولی پسرا خودشون میدونن ک این طور کلاس ها در پسرا خیلی کمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

٪٪٪٪

سلام دوست من

به تازگی با وبلاگ شما آشنا شده ام. و به تازگی مقاله ی جالبی نوشته شده که روابط سالم جنسی از دیدگاه قرآن عظیم را بررسی می کند. مطمئن هستم که این مقاله می تواند کمک بزرگی برای جوانان باشد. پیشنهاد می کنم تا این مقاله را بخوانید تا بعدا روی آن بحث کنیم:

http://s3.picofile.com/file/7418488274/fundamental_study_of_melke_yamin.pdf.html

با تشکر

دستت درد نکنه.ایشالا یکی خوبش گیرت بیاد

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاطفه

سلام.مطالب قشنگی بود..ولی بیشترمیخام به عنوان یه پسرسوالموجواب بدی.من تاحالاباهیچ پسری دوست نشدم وازاین ارتباط بیزارم.(ایول) دانشجو هستم وعاشق پسری شدم که دوترم بالاترازمنه.تاحالا یک کلمه باهاش حرف نزدم ولی چندبارنگاهمون باهم برخوردکرده.خیلی خوشگل نیست. پولدارم نیست و یه جورایی نان آورخونس.من عاشق شخصیتشم ولی نمیدونم  اون اصلابه من فکر میکنه یانه. من متولد70ام واون65.یه غرورخاصی داره.البته منم دوستام میگن خوشگل وجذابم.توروخداتویی که پسری بهم بگوچطوربفهمم توسرش

چی میگذره؟من چیکارکنم دارم دیوونه میشم.توهمین وب منتظر جوابت هستم

 

متاسفم فقط 2چیز میتونم بگم.

1-کلا خود پسر ها هم نمی دونن چی تو سرشون میگذره

2-حتما خانواده ای داری ک ازشون کمک بگیری.چون کامل ترین پشتیبان تو هستن

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیدا

ح تما بخونید ...جواب میده خودم امتحان کردم.چشما هیچوق دروغ نمیگن....اگ خواستین بدونین ک طرف مقابلتون دوستون داره به چشماش نگاه کنین اگه وقتی نگاهش کردین بهتون باچشمایه خمارو ابدار نگاهتون کرد...بدونین ک دوستون داره..اما اگه اصلا نگاهتون نکرد یعنی اصلا دوستون نداره ولی اگه یهو نگاتون کرد بدونین همین الان عاشقتون شده .......اگه خودتون خواستین توجه طرف مقابلتونو جذب کنین وقتی ک باهاش صحبت میکنین ...در هنگام حرف زدن یکباره مستقیم به چشماش نگاه کنین و حرفتون رو قطع کنید ....بعد از چند لحضه نگاه چشماتون رو ببندید و به حرفتون ادامه بدین ..اون وقته ک طرف خودش میفهمه ک بهش ی حسی دارید و او هم بیه شمه ی حسی داره........

 

اینم یه جوا بی واسه عاطفه خانوم

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساحل آرامش

ولی یادمون نره که از نگاه حرام باید اجتناب کرد که پاداشش بهشته.

بهشت...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: